Serdecznie zapraszamy uczniów klas IV-VI do wzięcia udziału w konkursie na spot reklamowy pod hasłem

„Boisko naszych marzeń”.

Konkurs został zakończony. Zwyciężył film Poli Wicenty, Patrycji Myszki i Justyny Osowskiej z klasy IV b – serdecznie gratulujemy i zapraszamy do obejrzenia filmu :

 

 


Regulamin konkursu dla Rodziców „A jak bardzo kocham Cię?” 

  1. Konkurs adresowany jest do  Rodziców uczniów Szkoły Podstawowej nr 17.
  2. Dotyczy wykonania walentynki przez Rodzica, dla swojego dziecka, w dowolnej technice.
  3. Prace zostawiamy u wychowawców klas, w terminie od 25.01-05.02.2016
  4. W dniach od 08.01-12.01.2016 wszystkie najciekawsze prace zostaną wyeksponowane w naszej szkole.
  5. Klasa, w której zostanie wykonana największa liczba prac, (w przeliczeniu na procenty w stosunku do ilości uczniów w klasie) w nagrodę pójdzie z okazji Dzień Dziecka z wychowawcą na lody do McDonald’s, a sponsorem będzie Rada Rodziców.
  6. W przypadku zwycięstwa dwóch lub więcej klas o przyznaniu nagrody zdecyduje Jury złożone z uczniów Samorządów Uczniowskich.

Przewodnicząca Rady rodziców

Anna Myszka


„Smyki na start” – szkolne zawody szybowców

 

Zapraszam uczniów klas I-III do wzięcia udziału w Szkolnych Zawodach Szybowców „Smyki na start.”. W zawodach udział biorą pary utworzone przez dziecko wraz z rodzicem. Zawody odbędą się dnia 6. lutego 2016 r. w godz. 9:00-12:00. Koszt udziału 25 pln od pary. Zawody podzielone są na dwie części.

Pierwsza część warsztatowa – uczestnicy otrzymują jeden model szybowca na parę. Ich zadaniem jest złożenie szybowca z lekkiej pianki depron w stołówce szkolnej. Zawodnicy otrzymują wszystkie niezbędne materiały do złożenia szybowca.

W drugiej części zawodów uczestnicy przechodzą na salę gimnastyczną, gdzie dokonują pierwszych, próbnych lotów szybowcami. Jeżeli zachodzi taka potrzeba dokonują drobnych poprawek, wyważają je i trymują. Następnie rozpoczynamy zawody lotów szybowcem. Rzuty szybowcem wykonują wyłącznie dzieci. Każdy uczestnik ma 5 rzutów szybowcem. Każdorazowo dokonuje się pomiaru długości lotu szybowcem, a następnie wpisuje się wynik na karcie startowej zawodnika i u Sędziego Głównego. Wygrywa ten uczestnik, którego suma wszystkich 5 zmierzonych lotów będzie najdłuższa.

Każdy uczestnik otrzymuje na własność złożony przez siebie szybowiec (rozpiętość skrzydeł 50 cm). Ponadto dla każdego uczestnika przewidziane są drobne upominki, a dla zwycięzców nagrody dodatkowe.

Ilość miejsc ograniczona (50 osób) – decyduje kolejność zgłoszeń.

Zapisy u organizatora zawodów – Agnieszki Plichta (s.4).

Konieczna obecność rodzica wraz z dzieckiem ze względu na stopień trudności zadań do wykonania oraz używanych klei.

Szybowce będą wydawane w dniu zawodów przy wejściu głównym do szkoły wraz z numerami i kartami startowymi. Prosimy o zabranie jedynie czegoś do picia i/lub jedzenia oraz obuwia na zmianę.

Zapraszam do wspólnej zabawy.

Agnieszka Plichta


V MIEDZYSZKOLNY KONKURS JĘZYKA ANGIELKSIEGO „SPELLING BEE”

Jeśli jesteś uczniem klas IV-VI i znasz alfabet w języku angielskim, to mamy konkurs dla Ciebie – „Spelling Bee”.

Konkurs organizowany jest przez SP 10 w Gdyni i polega na ułożeniu słów z rozsypanki wyrazowej, przeliterowaniu przeczytanych słów i przeliterowaniu słów usłyszanych – prościzna!

 Więcej informacji na temat konkursu oraz pomoc w uczeniu się słówek możesz uzyskać u p. Iwony Osowskiej, która serdecznie zaprasza do udziału w konkursie.

Warto dodać, że ubiegłoroczni zwycięzcy konkursu są wśród Was.


MIĘDZYSZKOLNY KONKURS INFORMATYCZNO-PRZYRODNICZY „MYSZKA Z”

Zapraszamy uczniów klas IV-VI do udziału w konkursie, którego tematem przewodnim w tym roku jest hasło: „Matematyka w przyrodzie”. Zgłoszenia przyjmują nauczyciele zajęć komputerowych i p. Słupczyńska. Regulamin konkursu dostępny jest u nauczycieli.

Zapraszamy do udziału.


KONKURS JĘZYKA ANGIELSKIEGO – FOX

Zapraszamy serdecznie do udziału w Ogólnopolskim Konkursie Języka Angielskiego – FOX. Zapisy przyjmuje p. Joanna Kowalczuk. Uczestnictwo w konkursie wiąże się z opłatą (9zł od uczestnika). Zajęcia przygotowujące dla dzieci z klas III – IV prowadzi p. Kowalczuk – kategoria Kittens. Starszą grupę wiekową będzie przygotowywała p. Osowska (klasy V-VI, kategoria Bunnies).

Więcej informacji na stronie organizatora – tutaj.

Do zobaczenia na zajęciach przygotowujących do konkursu!


KONKURS CZYTELNICZY DLA KLAS 0-II pt. „Czytam z mamą, czytam z tatą.”

Czas trwania konkursu od 15. września 2015 r. do 15. kwietnia 2016 r.

 Głównym celem konkursu jest promowanie głośnego czytania dzieciom oraz zachęcanie do samodzilenego czytania książek
od najmłodszych lat.

 

Ponadto celem konkursu jest:
–  rozbudzanie pasji czytania,
–  wdrażanie do codziennego, wspólnego, głośnego czytania,
–  poznawanie języka literackiego, rozwijanie wyobraźni, mowy, myślenia, uczuć, kształtowanie postaw i rozumienia wartości uniwersalnych,
–  nabywanie nowych wiadomości i umiejętności,
–  promowanie ciekawych książek, wykorzystując znajomość poznanych dotychczas przez dzieci lektur i ulubionych książek lub wierszy,
–  pobudzanie i rozwijanie uzdolnień plastycznych,
–  budowanie więzi emocjonalnej pomiędzy rodzicem a dzieckiem,
–  zachęcanie dzieci do aktywnego uczestnictwa w życiu szkoły,
–  wyrabianie umiejętności współdziałania i rywalizacji.

REGULAMIN

  1. Rodzic/opiekun codziennie czyta dziecku przez ok. 15-20 min. dowolnie wybraną książkę.
  2. Dzieci, które potrafią już czytać zachęcam do samodzielnego czytania wybranych książek w towarzystwie rodzica/opiekuna, który może jednocześnie sprawdzać poprawność czytanego tekstu.
  3. Zadaniem ucznia jest wykonywanie prac plastycznych do każdej przeczytanej książki w formacie A4 przy użyciu dowolnej techniki plastycznej. Na każdej pracy należy napisać: tytuł, autora książki oraz głównego bohatera książki.
  4. Ocenie podlegać będzie:
    – ilość przeczytanych książek oraz wykonanych rysunków;
    – estetyka wykonania prac plastycznych,
    – uwzględnienie różnorodnych technik plastycznych tj. wyklejanki, malowanie farbami, rysowanie kredkami, węglem, kolaże itp.,
    – zapis autora, tytułu i bohatera przeczytanej książki na wykonanym rysunku.
    5. Wykonane rysunki należy złożyć w formie książki/albumu do 15.04.2015 r. do p. Agnieszki Plichta (s.4) lub do wychowawcy klasy. Album proszę podpisać imieniem, nazwiskiem i klasą, do której uczęszcza dziecko.
    6. Oceny prac plastycznych dokonają nauczyciele – wychowawcy klas 0-II.
    7. Rozwiązanie konkursu oraz wręczenie nagród nastąpi pod koniec kwietnia 2016 r. w związku z przypadającym 23. kwietnia Światowym Dniem Książki.

Organizator konkursu: mgr Agnieszka Plichta


Konkurs na Rodzinną Szopkę Bożonarodzeniową

XIII edycja- 2014r.

Organizator konkursu:
Szkoła Podstawowa nr 29
ul. Ściegiennego 8
81-257 Gdynia
tel. 58 623 12 44
e-mail: sp29@poczta.gdynia.pl
www.sp29.vot.pl

Konkurs na Rodzinną Szopkę Bożonarodzeniową adresowany jest do wszystkich rodzin zamieszkałych w województwie pomorskim.
Zbliżają się święta, czas radości, rodzinnych spotkań, wspólnego biesiadowania, śpiewania kolęd. Chcielibyśmy ten czas przybliżyć i wydłużyć poprzez pracę nad szopką. Projektowanie i wykonanie pracy może okazać się wyjątkowym sposobem na spędzenie czasu z bliskimi.
Z wielką przyjemnością chcemy również powiadomić, iż jak co roku, poprosiliśmy, aby Honorowy Patronat nad naszym konkursem objął Pan Prezydent Gdyni Wojciech Szczurek. Zwróciliśmy się także o patronat do Księdza Proboszcza z parafii św. Józefa w Gdyni.

Cele konkursu: 

  1. Podtrzymywanie tradycji tworzenia szopek bożonarodzeniowych.
  2. Pielęgnowanie zwyczajów związanych z kulturą regionu.
  3. Doskonalenie sztuki projektowania i twórczego tworzenia.
  4. Rozwijanie zmysłu estetycznego i ujawnienie inwencji twórczej.
  5. Integracja członków rodziny.
  6. Współpraca środowiska szkolnego z parafią.
  7. Łączenie środowisk wychowawczych: rodzina, szkoła, parafia.
  8. Twórcze zaangażowanie członków rodziny w realizację projektu.
  9. Dzielenie się radością świętowania z osobami samotnymi, starszymi.

Regulamin konkursu:

  1. Konkurs przeznaczony jest dla rodzin województwa pomorskiego.
  2. Jedna rodzina może zgłosić do konkursu tylko jedną szopkę.
  3. Wszystkie elementy muszą być wykonane samodzielnie- nie będą przyjmowane prace z gotowymi elementami ( rezygnujemy z gotowych lalek, figurek, plastikowych zwierzątek, pocztówek, itp.).
  4. Szopki wykonujemy z różnych materiałów i dowolną techniką (mile widziane nawiązanie do tradycji lokalnej, pejzaży, strojów, miejscowej architektury, itp.).
  5. Wielkość szopki: wysokość – do 80 cm, głębokość – do 50 cm, szerokość – do 60 cm
  6. Do wykonanej szopki należy dołączyć informację:
  • nazwisko rodziny,
  • telefon kontaktowy,
  • e-mail,
  • oświadczenie na publikację nazwiska, wizerunku oraz fotografii szopki na stronie internetowej szkoły
  • ewentualną zgodę na pozostawienie szopki organizatorom,
  • nazwę, adres placówki oświatowej, do której uczęszcza dziecko, nr telefonu szkoły.
  • Organizatorzy powołują jury w skład którego wejdą:

 

  • Ksiądz Proboszcz Parafii Św. Józefa w Gdyni
  • Dyrektor SP29
  • artysta plastyk
  • n-l plastyki
  • n-l techniki
  • n-l religii.
  • Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenie prac podczas transportu ich ze szkoły do kościoła.
  • Kryteria oceny prac:

 

  • wartość artystyczna i ogólne wrażenie estetyczne,
  • wykorzystanie oryginalnych materiałów i technik dekoracyjnych,
  • wkład pracy,
  • trudność techniczna,
  • oryginalne podejście do tematu.
  • Zainteresowanych prosimy o składanie gotowych szopek do Szkoły Podstawowej nr 29 ul. Ściegiennego 8 w Gdyni,
    u  p. Aleksandry  Motylińskiej do dnia  1 XII 2014r. (poniedziałek)
  • Nagrodzone szopki będzie można obejrzeć na pokonkursowej wystawie w Muzeum Miasta Gdyni.
  • Prace chętnych rodzin zostaną przekazane w styczniu 2014r. na Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy.
  • Wszystkich uczestników konkursu zapraszamy na uroczystą Świąteczną Galę dnia
    14 grudnia 2014r. o godz. 1600
    do  Kościoła św. Józefa w Gdyni, ul. Ramułta 13, podczas której nastąpi ogłoszenie wyników.

 

 

Organizator: Aleksandra Motylińska
Dyrektor Szkoły: Grażyna Steinke