Na jednych z zajęć dodatkowych z matematyki uczniom klas ósmych udało się wykonać bryły, o których obecnie uczymy się na matematyce. Bryły te są o tyle nietypowe, bo wykonane długopisami 3D za kupionymi ze środków programu Laboratoria Przyszłości. Twórcom brył należą się chociaż wirtualne medale !
![?](https://fonts.gstatic.com/s/e/notoemoji/15.0/1f947/32.png)
![?](https://fonts.gstatic.com/s/e/notoemoji/15.0/1f947/32.png)
![?](https://fonts.gstatic.com/s/e/notoemoji/15.0/1f947/32.png)
![](https://sp17.edu.pl/wp-content/uploads/2023/04/IMG_20230223_153450-1024x768.jpg)
![](https://sp17.edu.pl/wp-content/uploads/2023/04/IMG_20230223_152651-1024x768.jpg)
![](https://sp17.edu.pl/wp-content/uploads/2023/04/IMG_20230223_153444-768x1024.jpg)
![](https://sp17.edu.pl/wp-content/uploads/2023/04/IMG_20230223_151314-1024x768.jpg)
![](https://sp17.edu.pl/wp-content/uploads/2023/04/IMG_20230223_152629-1024x768.jpg)
![](https://sp17.edu.pl/wp-content/uploads/2023/04/IMG_20230223_152642-768x1024.jpg)
![](https://sp17.edu.pl/wp-content/uploads/2023/04/IMG_20230223_160728-1024x768.jpg)
![](https://sp17.edu.pl/wp-content/uploads/2023/04/IMG_20230223_160723-768x1024.jpg)