| Lp. | Autor | Tytuł | Rok wydania |
| 1 |
| Anatomia pokoju. Rozwiązywanie konfliktu u źródła | 2018 |
| 2 | Attwood T. | Zespół Aspergera. Kompletny przewodnik | 2013 |
| 3 | Bogdanowicz M. | Ryzyko dysleksji | 2002 |
| 4 | Brejnak W. | Kocham i wychowuję | 1993 |
| 5 | Buzan T. | Pamięć na zawołanie | 2016 |
| 6 | | Czytanie i pisanie – nowy język dziecka | 1987 |
| 7 | Dembińska M. | Domowe zabawy logopedyczne | 1994 |
| 8 | Dobrowolska J. | Czy naprawdę trudne dziecko? | 1975 |
| 9 | Dobson J. | Dr Dobson zmęczonym rodzicom | 1987 |
| 10 | Dudlej G. | Jak podwoić skuteczność uczenia się | 1994 |
| 11 | Red. Działka A. | Aby dziecko było sprawne | 1993 |
| 12 | | Dziecko autystyczne i jego rodzice | 1984 |
| 13 | Eby J. | Jak kształcić uzdolnienia dzieci i młodz. | 1998 |
| 14 | Faber A. | Wyzwoleni rodzice wyzwolone dzieci | 1998 |
| 15 | Gruszczyk-Kolczyńska E. | Jak pomóc dziecku pokonać niepowodzenia w nauce matematyki ? | 2021 |
| 16 | j/w | Jak mówić, żeby dzieci się uczyły w domu i w szkole | 1996 |
| 17 | j/w | Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały | 1998 |
| 18 | j/w | Jak mówić do nastolatków, żeby nas słuchały | 2006 |
| 19 | Fisher R. | Uczymy jak myśleć | 1998 |
| 20 | Huther G. | Kim jesteśmy – a kim moglibyśmy być | 2015 |
| 21 | Huther G. | Wszystkie dzieci są zdolne | 2014 |
| 22 | Ginott H. | Między rodzicami a dziećmi | 1998 |
| 23 | Gordon T. | Wychowanie bez porażek | 1995 |
| 24 | Grębski M. | Jak się uczyć ? | 2008 |
| 25 | Gruszczyk E. | Dzieci ze specyficznymi trud.uczeniu się | 1992 |
| 26 | Hammer H. | Klucz do efektywności nauczania | 1994 |
| 27 | Kibry A. | Dyspraksja – rozwojowe zaburzenia koordynacji | 2009 |
| 28 | Kryszczyński T. | Mindfulness znaczy Sati | 2020 |
| 29 | Lang G. | Jak być lepszym w szkole | 1995 |
| 30 | Neuhaus C. | Dziecko nadaktywne | 2003 |
| 31 | Oniszczenko W. | Stres to brzmi groźnie | 1993 |
| 32 | | Pedagogika alternatywna – dylematy praktyki | 1995 |
| 33 | Powell M. | Potęga pamięci | 2014 |
| 34 | Prekop J. | Niespokojne dzieci | 1997 |
| 35 | Rudniański J. | Jak się uczyć | 1968 |
| 36 | Rumpf J. | Krzyczeć, bić, niszczyć | 2004 |
| 37 | Sawa B. | Jeżeli dziecko źle czyta i pisze | 1994 |
| 38 | Schulte-Markwort M. | Wypalone dzieci. O presji osiągnięć i pogoni za sukcesem | 2015 |
| 39 | Seligman M. | Optymistyczne dziecko | 1997 |
| 40 | Spitzer M. | Cyfrowa demencja | 2013 |
| 41 | Szurmiak M. | Podstawy reedukacji uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu | 1987 |
| 42 | Wagenhofer E. | Alfabet. Strach albo miłość | 2018 |
| 43 | Zubrzycka E. | Za zasłoną złości | 2018 |
| 44 | Żylińska M. | Neurodydaktyka | 2013 |