Literatura pedagogiczna dostępna w naszej bibliotece
Lp. | Autor | Tytuł | Rok wydania |
---|---|---|---|
1 | |||
2 | |||
3 | |||
4 | |||
5 | |||
6 | |||
7 | |||
8 | |||
9 | |||
10 | |||
11 | |||
12 | |||
13 | |||
14 | |||
15 | |||
16 | |||
17 | |||
18 | |||
19 | |||
20 | |||
21 | |||
22 | |||
23 | |||
24 | |||
25 | |||
26 | |||
27 | |||
28 | |||
29 | |||
30 | |||
31 | Szurmiak M. | Podstawy reedukacji uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu | 1987 |
Dysleksja - zasoby naszej biblioteki
Lp. | Autor | Tytuł | Rok wydania |
---|---|---|---|
1 | |||
2 | |||
3 | |||
4 | |||
5 | |||
6 | |||
7 | |||
8 | |||
9 | |||
10 | |||
11 | |||
12 | |||
13 | |||
14 | |||
15 | |||
16 | |||
17 | |||
18 | |||
19 | |||
20 | |||
21 | |||
22 | |||
23 |
Lp. | Autor | Tytuł | Rok wydania |
1 | Bogdanowicz M. | Ryzyko dysleksji | 2002 |
2 | Brejnak W. | Kocham i wychowuję | 1993 |
3 | – | Czytanie i pisanie – nowy język dziecka | 1987 |
4 | Dembińska M. | Domowe zabawy logopedyczne | 1994 |
5 | Dobrowolska J. | Czy naprawdę trudne dziecko? | 1975 |
6 | Dobson J. | Dr Dobson zmęczonym rodzicom | 1987 |
7 | Dudlej G. | Jak podwoić skuteczność uczenia się | 1994 |
8 | Red. Działka A. | Aby dziecko było sprawne | 1993 |
9 | – | Dziecko autystyczne i jego rodzice | 1984 |
10 | Eby J. | Jak kształcić uzdolnienia dzieci i młodz. | 1998 |
11 | Faber A. | Wyzwoleni rodzice wyzwolone dzieci | 1998 |
12 | j/w | Jak mówić, żeby dzieci się uczyły w domu i w szkole | 1996 |
13 | j/w | Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały | 1998 |
14 | j/w | Jak mówić do nastolatków, żeby nas słuchały | 2006 |
15 | Fisher R. | Uczymy jak myśleć | 1998 |
16 | Ginott H. | Między rodzicami a dziećmi | 1998 |
17 | Gordon T. | Wychowanie bez porażek | 1995 |
18 | Grębski M. | Jak się uczyć ? | 2008 |
19 | Gruszczyk E. | Dzieci ze specyficznymi trud.uczeniu się | 1992 |
20 | Hammer H. | Klucz do efektywności nauczania | 1994 |
21 | Kibry A. | Dyspraksja – rozwojowe zaburzenia koordynacji | 2009 |
22 | Lang G. | Jak być lepszym w szkole | 1995 |
23 | Neuhaus C. | Dziecko nadaktywne | 2003 |
24 | Oniszczenko W. | Stres to brzmi groźnie | 1993 |
25 | – | Pedagogika alternatywna – dylematy praktyki | 1995 |
26 | Prekop J. | Niespokojne dzieci | 1997 |
27 | Rudniański J. | Jak się uczyć | 1968 |
28 | Rumpf J. | Krzyczeć, bić, niszczyć | 2004 |
29 | Sawa B. | Jeżeli dziecko źle czyta i pisze | 1994 |
30 | Seligman M. | Optymistyczne dziecko | 1997 |
31 | Szurmiak M. | Podstawy reedukacji uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu | 1987 |
DYSLEKSJA – zasoby biblioteki
Lp. | Autor | Tytuł | Rok wydania |
1 | Barańska M. | Detektyw Ortografek | 2009 |
2 | Bogdanowicz M.. | Ryzyko dysleksji | 2002 |
3 | j/w | Metoda dobrego startu. Piosenki do rysowania. – podręczniki, ćwiczenia | 1998 |
4 | j/w | Trudne litery | 1999 |
5 | j/w | Ćwiczenia grafomotoryczne przygotowujące do nauki pisania wg Hany Tymichowej | 1997 |
6 | Czabaj R. | H czy ch ….. | 2000 |
7 | j/w | Ż czy rz | 2002 |
8 | Głowacka J. | Trening ortograficzny do pracy z dzieckiem w domu, na lekcjach i zajęciach | 2003 |
9 | Gruszczyk-Kolczyńska E. | Dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się matematyki | 1994 |
10 | Handzel Z. | Loteryjki obrazkowo-sylabowe | 2005 |
11 | j/w | Dyktanda graficzne | 2001 |
12 | Jurek A. | Kształcenie umiejętności ortograficznych uczniów z dysleksją | 2008 |
13 | Kosicka K. | Uczę się pisać (kl.0-1) | 2005 |
14 | Krasowicz-Kupis G. | Zrozumieć, żeby pomóc. Dysleksja w ujęciu interdyscyplinarnym | 2008 |
15 | Kujawa E. | Metoda 18 struktur wyrazowych w pracy z dziećmi z trudnościami w czytaniu i pisaniu | 1994 |
16 | Małasiewicz A. | Wprawki w czytaniu sylabowym dla uczniów z dysleksją | 2009 |
17 | Sawa B. | Jeżeli dziecko źle czyta i pisze | 1994 |
18 | Szurmiak M. | Podstawy reedukacji uczniów z trudnościami w czytaniu i pisaniu | 1987 |
19 | Szymankiewicz E. | Ó i u bez tajemnic | 2002 |
20 | j/w | Dyslektyczne ucho | 2009 |
21 | Waleszkiewicz K. | Bajki dla dyslektyków | 2008 |
22 | Zakrzewska B. | Kombinatoryka wyrazowa | 2010 |
23 | CD-ROM Dysleksji STOP | 2008 |