SZANOWNI RODZICE / OPIEKUNOWIE

KWOTA WPŁATY ZA OBIADY W PAŹDZIERNIKU WYNOSI 121,00 ZŁ.

TERMIN WPŁAT: 27- 29 WRZEŚNIA.

BARDZO PROSZĘ PAMIĘTAĆ O TERMINOWYCH WPŁATACH, CO UŁATWI NAM WSPÓŁPRACĘ, UWZGLĘDNIAMY DATĘ WPŁYWU.

ZAPRASZAMY DO NOWO POWSTAŁEJ GALERII POSIŁKÓW WYDAWANYCH W NASZEJ SZKOLE. NA KOŃCU STRONY MOŻNA ZOBACZYĆ, JAKIE KULINARNE PYSZNOŚCI SERWUJEMY NASZYM UCZNIOM.

GALERIA JEST POGLĄDOWA, ZDJĘCIA ZAMIESZCZANE SĄ LOSOWO I BĘDĄ SIĘ RÓŻNIĆ OD AKTUALNEGO JADŁOSPISU.

 

ODLICZANIE ODPISÓW !!!

ODLICZAMY W MIESIĄCU NASTĘPUJĄCYM PO MIESIĄCU NIEOBECNOŚCI, NIEODLICZONE ODPISY FIGURUJĄ JAKO NADPŁATA DO ZWROTU W CZERWCU LUB W PRZYPADKU WRZEŚNIA – GRUDNIA, NA KONIEC  ROKU KALENDARZOWEGO.

PRZYPOMINAM, ŻE RODZICE ZGŁASZAJĄ WYJŚCIA JEDNODNIOWE, WYCIECZKI POWYŻEJ JEDNEGO  DNIA ODPISUJEMY Z AUTOMATU.

w sprawie kwoty odpisów można się kontaktować NA E-MAIL:

e.buliczak@sp17.eu

 

 

DEKLARACJA OBIADOWA – POBIERZ TUTAJ

 

OD KWIETNIA 2021 R. ROZLICZENIAMI PŁATNOŚCI ZA OBIADY ZAJMUJE SIĘ CUPSZ  (Centrum Usług dla Przedszkoli i Szkół).

WPŁATY MOŻEMY PRZYJMOWAĆ TYLKO DO KOŃCA MIESIĄCA  POPRZEDZAJĄCEGO MIESIĄC OBIADOWY !!!

( WYJĄTEK STANOWI STYCZEŃ I WRZESIEŃ, W TYCH MIESIĄCACH WPŁATY UISZCZAMY NA POCZĄTKU MIESIĄCA. )

PRZELEW NA RACHUNEK BANKOWY

nr konta: 69 1440 1026 0000 0000 1253 2927

 w tytule koniecznie podajemy: imię i nazwisko dziecka, aktualna klasa

ODPISY  MOŻNA  ZGŁASZAĆ BEZPOŚREDNIO NA E-MAIL DO INTENDENTKI:

e.buliczak@sp17.eu

 

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, prosimy o kontakt  z sekretariatem szkoły.

e-mail: sekretariat@sp17.edu.gdynia.pl, sekretariat@sp17.eu

tel. 58 620 89 78, 505 276 031

HARMONOGRAM WYDAWANIA OBIADÓW w roku szkolnym 2023/24 – ZOBACZ TUTAJ

Informujemy, że harmonogram wydawania obiadów, może  ulec jeszcze zmianie.

Stołówka w roku szkolnym 2023/2024

  1. Cena: 1 obiadu (dwudaniowego z napojem) – 5,50 zł

  2. Termin płatności: wg HARMONOGRAM WPŁAT ZA OBIADY

W przypadku nieobecności dziecka na obiedzie np.: choroba, wycieczka itp., w celu dokonania odpisu należy zgłosić ten fakt telefonicznie (58 620-89-78), sms-em (tel. 505-276-031) lub mailowo (sekretariat@sp17.edu.gdynia.pl) w dniu poprzedzającym nieobecność dziecka  do godz. 14-tej. Odpisy zgłaszane po tej godzinie lub w dniu wystąpienia nieobecności, nie będą honorowane. Odpisy zgłoszone będą rozliczane przy kolejnej płatności. NIE WOLNO ROBIĆ TZW. ODPISÓW BIEŻĄCYCH, A WSZELKIE ODLICZENIA MOGĄ MIEĆ MIEJSCE DOPIERO PO UZGODNIENIU  Z P. INTENDENTKĄ LUB SEKRETARIATEM SZKOŁY.

Rezygnację z żywienia w następnym miesiącu należy zgłosić do intendenta najpóźniej do ostatniego dnia  miesiąca poprzedzającego miesiąc, którego rezygnacja dotyczy.

POZOSTAŁE DOKUMENTY DO POBRANIA:

REGULAMIN KORZYSTANIA ZE STOŁÓWKI SZKOLNEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 17

OŚWIADCZENIE O REZYGNACJI Z OBIADU

OŚWIADCZENIE DO PROGRAMU DLA SZKÓŁ ” Mleko, owoce i warzywa”

 

Jadłospisy aktualny:

Jadłospis 2.-13.10.2023

JADŁOSPIS 25.09.2023.

JADŁOSPIS 18.09.2023.

JADŁOSPIS 11.09.2023

JADŁOSPIS 07.09.2023

Jadłospisy archiwalne:

 

***************************************************************************************************************************

OBIADY SERWOWANE W NASZEJ SZKOLE

GALERIA POGLĄDOWA