SZANOWNI rodzice/ opiekunowie !!!

 

kwota wpłaty za miesiąc grudzień wynosi 72,00 zł  ( 16 dni ).

Termin wpłat: 25.11.22 r do 30.11.22 r.

Jednocześnie informuję, że wszelkie nieodliczone odpisy oraz błędne wpłaty zaistniałe od września będą zwrócone do końca grudnia bieżącego roku.

 

w sprawie kwoty odpisów można się kontaktować NA E-MAIL:

e.buliczak@sp17.eu

 

( PRZYPOMINAM, ŻE RODZICE ZGŁASZAJĄ WYJŚCIA JEDNODNIOWE, WYCIECZKI POWYŻEJ JEDNEGO  DNIA ODPISUJEMY Z AUTOMATU. )

 
DEKLARACJA OBIADOWA – POBIERZ TUTAJ

 

DRODZY RODZICE / OPIEKUNOWIE

OD KWIETNIA 2021 R. ROZLICZENIAMI PŁATNOŚCI ZA OBIADY ZAJMUJE SIĘ CUPSZ  (Centrum Usług dla Przedszkoli i Szkół).

WPŁATY MOŻEMY PRZYJMOWAĆ TYLKO DO KOŃCA MIESIĄCA  POPRZEDZAJĄCEGO MIESIĄC OBIADOWY !!!

( WYJĄTEK STANOWI STYCZEŃ I WRZESIEŃ, W TYCH MIESIĄCACH WPŁATY UISZCZAMY NA POCZĄTKU MIESIĄCA. )

PRZELEW NA RACHUNEK BANKOWY

nr konta: 69 1440 1026 0000 0000 1253 2927

 w tytule koniecznie podajemy: imię i nazwisko dziecka, aktualna klasa

ODPISY  MOŻNA  ZGŁASZAĆ BEZPOŚREDNIO NA E-MAIL DO INTENDENTKI:

e.buliczak@sp17.eu

W PRZYPADKU WYJŚĆ I WYCIECZEK JEDNODNIOWYCH CAŁEJ KLASY,  PROSZĘ  ZGŁASZAĆ ODPISY  INDYWIDUALNIE W DNIU POPRZEDZAJĄCYM  NIEOBECNOŚĆ.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, prosimy o kontakt  z sekretariatem szkoły.

e-mail: sekretariat@sp17.edu.gdynia.pl, sekretariat@sp17.eu

tel. 58 620 89 78, 505 276 031

HARMONOGRAM WYDAWANIA OBIADÓW w roku szkolnym 2022/23 – ZOBACZ TUTAJ

Informujemy, że harmonogram wydawania obiadów, może  ulec jeszcze zmianie.

Stołówka w roku szkolnym 2022/2023

  1. Cena: 1 obiadu (dwudaniowego z napojem) – 4,50 zł

  2. Termin płatności: wg HARMONOGRAM WPŁAT ZA OBIADY

W przypadku nieobecności dziecka na obiedzie np.: choroba, wycieczka itp., w celu dokonania odpisu należy zgłosić ten fakt telefonicznie (58 620-89-78), sms-em (tel. 505-276-031) lub mailowo (sekretariat@sp17.edu.gdynia.pl) w dniu poprzedzającym nieobecność dziecka  do godz. 14-tej. Odpisy zgłaszane po tej godzinie lub w dniu wystąpienia nieobecności, nie będą honorowane. Odpisy zgłoszone będą rozliczane przy kolejnej płatności. NIE WOLNO ROBIĆ TZW. ODPISÓW BIEŻĄCYCH, A WSZELKIE ODLICZENIA MOGĄ MIEĆ MIEJSCE DOPIERO PO UZGODNIENIU  Z P. INTENDENTKĄ LUB SEKRETARIATEM SZKOŁY.

Rezygnację z żywienia w następnym miesiącu należy zgłosić do intendenta najpóźniej do ostatniego dnia  miesiąca poprzedzającego miesiąc, którego rezygnacja dotyczy.

DOKUMENTY DO POBRANIA:

 REGULAMIN KORZYSTANIA ZE STOŁÓWKI SZKOLNEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 17 W GDYNI

Do pobrania poniżej:

JADŁOSPIS AKTUALNY

 

JADŁOSPIS NA KOLEJNY TYDZIEŃ