HARMONOGRAM WYDAWANIA OBIADÓW

JADŁOSPIS

PONIEDZIAŁEK  19.10.2020

KRUPNIK – 300ml

RACUCHY DROŻDŻOWE Z JABŁKAMI – 200g

HERBATA MIĘTOWA  – 200ml.

ALERGENY*seler,gluten,laktoza, jaja

 

WTOREK  20.10.2020

ZUPA  KREM Z KALAREPY -300ml.

ZIEMNIAKI – 180g.

PULPETY W  SOSIE KOPERKOWYM – 0.90g-70ml. Sos

MARCHEWKA SELER JABŁKO – 100g.

KOMPOT ŚLIWKOWY – 200ml.

ALERGENY*seler,gluten,laktoza, jaja

 

ŚRODA  21.10.2020

ZUPA ZIEMNIACZANA – 300 ml

ŁAZANKI Z KAPUSTĄ I KIEŁBASĄ – 200g

KOMPOT Z JABŁEK- 200ml

ALERGENY* gluten

 

CZWARTEK  22.10.2020

ROSÓŁ Z MAKARONEM  -300ml.

ZIEMNIAKI  – 180g.

FILET  Z  KURCZAKA  PANIEROWANY  -90g.

SAŁATKA GRECKA – 100g.

KOMPOT  Z  JABŁEK  -200ml.

ALERGENY*seler,gluten,jaja

 

PIĄTEK  23.10.2020

BARSZCZ UKRAIŃSKI   -300ml.

PIEROGI Z JAGODAMI – 180g.

POLEWA JOGURTOWO WANILIOWA  -70 ml.

POMIDORKI KOKTAJLOWE  -100g.

LEMONIADA  – 200ml.

ALERGENY*seler,gluten,laktoza

 

Stołówka w roku szkolnym 2020/2021

ZAPISY NA OBIADY TYLKO w dn. 1, 2 i 3 WRZEŚNIA 2020r.

  1. Cena: 1 obiadu (dwudaniowego z napojem) – 4,00 zł.

    Za październik 84,00 zł

  2. Termin płatności: wg harmonogramu

 

DRODZY RODZICE, OPIEKUNOWIE PRAWNI

W związku z panującą epidemią COVID-19, zapisu dziecka na obiady w roku szkolnym 2020/2021 można dokonać wyłącznie drogą elektroniczną.

Deklarację obiadową (pobierz tutaj) ucznia należy wydrukować, wypełnić, podpisać  i odesłać skan do dnia 03.09.2020r. na adres e-mailowy szkoły:

sekretariat@sp17.edu.gdynia.pl

W przypadku braku możliwości wydrukowania deklaracji, można ją pobrać w formie papierowej na portierni.

W miesiącu wrześniu 2020r. opłatę należy uiścić w dniach 01 – 04.09.2020r. (nie wpłacamy w sierpniu!!!)

 

Wpłat należy dokonywać na rachunek bankowy o nr: 69 1440 1026 0000 0000 1253 2927   (należy podać imię i nazwisko dziecka, klasę oraz miesiąc i rok, za który przypada wpłata).

 

Brak wpłaty w wyznaczonym terminie spowoduje, że dziecko nie zostanie wpuszczone na stołówkę w miesiącu, za który płatność miała zostać uiszczona.  NIE BĘDZIE MOŻLIWOŚCI ZAPŁATY PO TERMINIE I WPUSZCZANIA DZIECKA NA OBIAD W TRAKCIE MIESIĄCA!!!

 

W przypadku nieobecności dziecka na obiedzie np.: choroba, wycieczka itp., w celu dokonania odpisu należy zgłosić ten fakt telefonicznie (58 620-89-78), sms-em (tel. 505-276-031) lub mailowo (sekretariat@sp17.edu.gdynia.pl) w dniu poprzedzającym nieobecność dziecka  do godz. 14-tej. Odpisy zgłaszane po tej godzinie lub w dniu wystąpienia nieobecności, nie będą honorowane. Odpisy zgłoszone będą rozliczane przy kolejnej płatności. NIE WOLNO ROBIĆ TZW. ODPISÓW BIEŻĄCYCH, A WSZELKIE ODLICZENIA MOGĄ MIEĆ MIEJSCE DOPIERO PO UZGODNIENIU  Z P. INTENDENTKĄ LUB SEKRETARIATEM SZKOŁY.

 

Rezygnację z żywienia w następnym miesiącu należy zgłosić do intendenta najpóźniej do ostatniego dnia  miesiąca poprzedzającego miesiąc, którego rezygnacja dotyczy.

 

Pozostałe terminy wpłat:

– za październik – od 25 do 29 września 2020r.

– za listopad – od 27 do 29 października 2020r.

– za grudzień – od 25 do 27 listopada 2020r.

 

W miesiącu styczniu 2021r. opłatę należy uiścić do dnia 7 stycznia 2021r.
NIE WOLNO DOKONYWAĆ ZAPŁATY ZA STYCZEŃ 2021r.  W GRUDNIU 2020r. !!!

– za luty – od 26 do 28 stycznia 2021r.

– za marzec – od 23 do 25 lutego 2021r.

– za kwiecień – od 26 do 30 marca 2021r.

– za maj – od 27 do 29 kwietnia 2021r.

– za czerwiec – od 26 do 28 maja 2021r.

 

 

REGULAMIN KORZYSTANIA ZE STOŁÓWKI SZKOLNEJ

W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 17 W GDYNI

HARMONOGRAM WPŁAT ZA OBIADY