DRODZY RODZICE / OPIEKUNOWIE

ODPISY JAK RÓWNIEŻ ZAPYTANIA DOTYCZĄCE KWOTY ODPISU MOŻNA  ZGŁASZAĆ BEZPOŚREDNIO NA E-MAIL DO INTENDENTKI:

e.buliczak@sp17.eu

 

Drodzy Rodzice/Opiekunowie,

W PRZYPADKU WYJŚĆ I WYCIECZEK JEDNODNIOWYCH CAŁEJ KLASY,  PROSZĘ  ZGŁASZAĆ ODPISY  INDYWIDUALNIE W DNIU POPRZEDZAJĄCYM  NIEOBECNOŚĆ.

 

Drodzy Rodzice/Opiekunowie,

Z UWAGI NA REMONT STOŁÓWKI OBIADY BĘDĄ WYDAWANE OD 6 WRZEŚNIA, PROSIMY ABY NA 2, 3 WRZEŚNIA DZIECI PRZYNIOSŁY  WŁASNY PROWIANT.

ODPŁATNOŚĆ ZA OBIADY W MIESIĄCU WRZEŚNIU 2021 r. – dotyczy wszystkich klas

ZAPISY NA OBIADY ODBĘDĄ SIĘ WYŁĄCZNIE W DNIACH 1-2  WRZEŚNIA 2021 r.,  poprzez złożenie deklaracji zapisu na obiady osobiście, pobranej u p. Intendentki, w dyżurce szkolnej oraz w sekretariacie szkoły.

DEKLARACJA do pobrania również na stronie szkoły w zakładce aktualności.

PŁATNOŚĆ ZA OBIADY NALEŻY UREGULOWAĆ W TERMINIE 1-3 WRZEŚNIA 2021r. !!! (NIE WPŁACAMY W MIESIĄCU SIERPNIU)

Każda wpłata, jaka zostanie dokonana po tym terminie, zostanie automatycznie zwrócona na konto wpłacającego, a dziecko nie będzie miało możliwości, by skorzystać z obiadów. Mając na uwadze dobro naszych dzieci, bardzo prosimy o terminowe wpłaty.

Kwota do zapłaty za wrzesień – 76,00 zł

PRZELEW NA RACHUNEK BANKOWY

nr konta: 69 1440 1026 0000 0000 1253 2927

 w tytule koniecznie podajemy: imię i nazwisko dziecka, aktualna klasa

 

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, prosimy o kontakt  z sekretariatem szkoły.

e-mail: sekretariat@sp17.edu.gdynia.pl, sekretariat@sp17.eu

tel. 58 620 89 78, 505 276 031

 

HARMONOGRAM WYDAWANIA OBIADÓW w roku szkolnym 2021/22

Informujemy, że harmonogram wydawania obiadów, może  ulec jeszcze zmianie.

Stołówka w roku szkolnym 2021/2022

  1. Cena: 1 obiadu (dwudaniowego z napojem) – 4,00 zł

  2. Termin płatności: wg HARMONOGRAM WPŁAT ZA OBIADY

W przypadku nieobecności dziecka na obiedzie np.: choroba, wycieczka itp., w celu dokonania odpisu należy zgłosić ten fakt telefonicznie (58 620-89-78), sms-em (tel. 505-276-031) lub mailowo (sekretariat@sp17.edu.gdynia.pl) w dniu poprzedzającym nieobecność dziecka  do godz. 14-tej. Odpisy zgłaszane po tej godzinie lub w dniu wystąpienia nieobecności, nie będą honorowane. Odpisy zgłoszone będą rozliczane przy kolejnej płatności. NIE WOLNO ROBIĆ TZW. ODPISÓW BIEŻĄCYCH, A WSZELKIE ODLICZENIA MOGĄ MIEĆ MIEJSCE DOPIERO PO UZGODNIENIU  Z P. INTENDENTKĄ LUB SEKRETARIATEM SZKOŁY.

Rezygnację z żywienia w następnym miesiącu należy zgłosić do intendenta najpóźniej do ostatniego dnia  miesiąca poprzedzającego miesiąc, którego rezygnacja dotyczy.

DOKUMENTY DO POBRANIA :

 

 REGULAMIN KORZYSTANIA ZE STOŁÓWKI SZKOLNEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 17 W GDYNI

HARMONOGRAM WPŁAT ZA OBIADY

jadłospis 20 – 24 wrzesień

 

PONIEDZIAŁEK 20.09.2021

ŻUREK NA BIAŁEJ KIEŁBASIE – 300 ml

KLUSKI ZE SZPINAKIEM – 200 g

KOMPOT Z OWOCÓW MIESZANYCH – 200 ml

alergeny* gluten, laktoza, seler, jaja

 

WTOREK 21.09.2021

ROSÓŁ Z MAKARONEM – 300 ml

ZIEMNIAKI– 180 g

PULPETY W SOSIE KOPERKOWYM– 90 g. 70 ml sos

SURÓWKA Z BURACZKÓW – 100 g

HERBATA MALINOWA– 200 ml

alergeny* gluten, laktoza, seler, jaja

 

ŚRODA 22.09.2021

ZUPA Z CZERWONEJ SOCZEWICY– 300 ml

KASZA BULGUR – 180 g

KURCZAK W WARZYWACH – 200 g

NAPÓJ CYTRYNOWY – 200 ml

alergeny* gluten, laktoza, seler

 

CZWARTEK 23.09.2021

ZUPA BROKUŁOWA – 300 ml

ZIEMNIAKI – 180 g

SZTUKA MIĘSA W SOSIE W SOSIE – 90 g, 70 ml sos

MARCHEWKA Z GROSZKIEM– 100 g

HERBATA OWOCOWA – 200 ml

alergeny* gluten, laktoza, seler

 

PIĄTEK 24.09.2021

BARSZCZ UKRAIŃSKI – 300 ml

PIEROGI Z SEREM I JAGODAMI  Z  SOSEM WANILIOWYM – 200 g

HERBATA MIĘTOWA– 200 ml

alergeny* gluten, laktoza, seler