SZANOWNI rodzice/ opiekunowie

ZGODNIE Z WCZEŚNIEJ ZAMIESZCZONĄ INFORMACJĄ PRZYPOMINAM, ŻE W ŚRODĘ I CZWARTEK TJ. 22-23 CZERWCA NIE MA OBIADU.

 

 

SZANOWNI rodzice/ opiekunowie

OBIADY WYDAJEMY DO 21 CZERWCA.

KWOTA WPŁATY ZA OBIADY WYNOSI 52 ZŁ ( 13 DNI ).

( 16-17 CZERWCA – DNI WOLNE OD ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH )

 

SZANOWNI rodzice/ opiekunowie

INFORMUJĘ, ŻE DO KOŃCA CZERWCA OTRZYMAJĄ pAŃSTWO ZWROT NA KONTO Z TYTUŁU NIEODLICZONYCH ODPISÓW ORAZ BŁĘDNYCH WPŁAT OD i-vi.2022 r.

 

 

 

DRODZY RODZICE / OPIEKUNOWIE

OD KWIETNIA 2021 R. ROZLICZENIAMI PŁATNOŚCI ZA OBIADY ZAJMUJE SIĘ CUPSZ  (  Centrum Usług dla Przedszkoli i Szkół ).

WPŁATY MOŻEMY PRZYJMOWAĆ TYLKO DO KOŃCA MIESIĄCA  POPRZEDZAJĄCEGO MIESIĄC OBIADOWY !!!

( WYJĄTEK STANOWI STYCZEŃ I WRZESIEŃ, W TYCH MIESIĄCACH WPŁATY UISZCZAMY NA POCZĄTKU MIESIĄCA. )

 

 

PRZELEW NA RACHUNEK BANKOWY

nr konta: 69 1440 1026 0000 0000 1253 2927

 w tytule koniecznie podajemy: imię i nazwisko dziecka, aktualna klasa

 

ODPISY  MOŻNA  ZGŁASZAĆ BEZPOŚREDNIO NA E-MAIL DO INTENDENTKI:

e.buliczak@sp17.eu

 

W PRZYPADKU WYJŚĆ I WYCIECZEK JEDNODNIOWYCH CAŁEJ KLASY,  PROSZĘ  ZGŁASZAĆ ODPISY  INDYWIDUALNIE W DNIU POPRZEDZAJĄCYM  NIEOBECNOŚĆ.

 

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, prosimy o kontakt  z sekretariatem szkoły.

e-mail: sekretariat@sp17.edu.gdynia.pl, sekretariat@sp17.eu

tel. 58 620 89 78, 505 276 031

 

HARMONOGRAM WYDAWANIA OBIADÓW w roku szkolnym 2021/22

Informujemy, że harmonogram wydawania obiadów, może  ulec jeszcze zmianie.

Stołówka w roku szkolnym 2021/2022

  1. Cena: 1 obiadu (dwudaniowego z napojem) – 4,00 zł

  2. Termin płatności: wg HARMONOGRAM WPŁAT ZA OBIADY

W przypadku nieobecności dziecka na obiedzie np.: choroba, wycieczka itp., w celu dokonania odpisu należy zgłosić ten fakt telefonicznie (58 620-89-78), sms-em (tel. 505-276-031) lub mailowo (sekretariat@sp17.edu.gdynia.pl) w dniu poprzedzającym nieobecność dziecka  do godz. 14-tej. Odpisy zgłaszane po tej godzinie lub w dniu wystąpienia nieobecności, nie będą honorowane. Odpisy zgłoszone będą rozliczane przy kolejnej płatności. NIE WOLNO ROBIĆ TZW. ODPISÓW BIEŻĄCYCH, A WSZELKIE ODLICZENIA MOGĄ MIEĆ MIEJSCE DOPIERO PO UZGODNIENIU  Z P. INTENDENTKĄ LUB SEKRETARIATEM SZKOŁY.

Rezygnację z żywienia w następnym miesiącu należy zgłosić do intendenta najpóźniej do ostatniego dnia  miesiąca poprzedzającego miesiąc, którego rezygnacja dotyczy.

DOKUMENTY DO POBRANIA :

 REGULAMIN KORZYSTANIA ZE STOŁÓWKI SZKOLNEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 17 W GDYNI

HARMONOGRAM WPŁAT ZA OBIADY

jadłospis 20.06-21.06.2022 R.

 

PONIEDZIAŁEK 20.06.2022

ZUPA KRUPNIK– 300 ml

MAKARON Z SOSEM BOLOŃSKIM– 200 g

BANAN- 1 szt

NAPÓJ MALINOWY Z CYTRYNĄ – 200 ml

alergeny * seler, laktoza, gluten

 

WTOREK 21.06.2022

ZUPA KREM Z WARZYW – 300 ml

ZIEMNIAKI – 180 g

KOTLET SCHABOWY– 90 g

MIZERIA– 100 g

DESER CZEKOLADOWO / WANILIOWY – 175 g

KOMPOT Z OWOCÓW MIESZANYCH – 200 ml

alergeny * seler, laktoza, gluten,jaja

Składniki potraw dostępne u intendenta.