SZANOWNI RODZICE / OPIEKUNOWIE
KWOTA WPŁATY ZA OBIADY W KWIETNIU : 88,00 ZŁ ( 16 DNI OBIADOWYCH ).
TERMIN WPŁAT 27.03- 30.03.23 R. ( WAŻNE: 31.03.23 R. TO TERMIN W KTÓRYM UZNAWANE SĄ WPŁATY WIDOCZNE JUŻ NA KONCIE ).
KOSZT JEDNEGO OBIADU OD 1 LUTEGO 2023 ROKU WYNOSI 5,50 ZŁ.
DRODZY RODZICE PROSZĘ PAMIĘTAĆ O ODLICZENIU ODPISÓW !!!
ODLICZAMY TYLKO W MIESIĄCU NASTĘPUJĄCYM PO MIESIĄCU NIEOBECNOŚCI !!! NIEODLICZONE ODPISY FIGURUJĄ JAKO NADPŁATA DO ZWROTU W CZERWCU LUB W PRZYPADKU WRZEŚNIA – GRUDNIA NA KONIEC ROKU KALENDARZOWEGO !
w sprawie kwoty odpisów można się kontaktować NA E-MAIL:
e.buliczak@sp17.eu
PRZYPOMINAM, ŻE RODZICE ZGŁASZAJĄ WYJŚCIA JEDNODNIOWE, WYCIECZKI POWYŻEJ JEDNEGO DNIA ODPISUJEMY Z AUTOMATU.
DEKLARACJA OBIADOWA – POBIERZ TUTAJ
DRODZY RODZICE / OPIEKUNOWIE
OD KWIETNIA 2021 R. ROZLICZENIAMI PŁATNOŚCI ZA OBIADY ZAJMUJE SIĘ CUPSZ (Centrum Usług dla Przedszkoli i Szkół).
WPŁATY MOŻEMY PRZYJMOWAĆ TYLKO DO KOŃCA MIESIĄCA POPRZEDZAJĄCEGO MIESIĄC OBIADOWY !!!
( WYJĄTEK STANOWI STYCZEŃ I WRZESIEŃ, W TYCH MIESIĄCACH WPŁATY UISZCZAMY NA POCZĄTKU MIESIĄCA. )
PRZELEW NA RACHUNEK BANKOWY
nr konta: 69 1440 1026 0000 0000 1253 2927
w tytule koniecznie podajemy: imię i nazwisko dziecka, aktualna klasa
ODPISY MOŻNA ZGŁASZAĆ BEZPOŚREDNIO NA E-MAIL DO INTENDENTKI:
e.buliczak@sp17.eu
W PRZYPADKU WYJŚĆ I WYCIECZEK JEDNODNIOWYCH CAŁEJ KLASY, PROSZĘ ZGŁASZAĆ ODPISY INDYWIDUALNIE W DNIU POPRZEDZAJĄCYM NIEOBECNOŚĆ.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, prosimy o kontakt z sekretariatem szkoły.
e-mail: sekretariat@sp17.edu.gdynia.pl, sekretariat@sp17.eu
tel. 58 620 89 78, 505 276 031
HARMONOGRAM WYDAWANIA OBIADÓW w roku szkolnym 2022/23 – ZOBACZ TUTAJ
Informujemy, że harmonogram wydawania obiadów, może ulec jeszcze zmianie.
Stołówka w roku szkolnym 2022/2023
-
Cena: 1 obiadu (dwudaniowego z napojem) – 5,50 zł
- Termin płatności: wg HARMONOGRAM WPŁAT ZA OBIADY
W przypadku nieobecności dziecka na obiedzie np.: choroba, wycieczka itp., w celu dokonania odpisu należy zgłosić ten fakt telefonicznie (58 620-89-78), sms-em (tel. 505-276-031) lub mailowo (sekretariat@sp17.edu.gdynia.pl) w dniu poprzedzającym nieobecność dziecka do godz. 14-tej. Odpisy zgłaszane po tej godzinie lub w dniu wystąpienia nieobecności, nie będą honorowane. Odpisy zgłoszone będą rozliczane przy kolejnej płatności. NIE WOLNO ROBIĆ TZW. ODPISÓW BIEŻĄCYCH, A WSZELKIE ODLICZENIA MOGĄ MIEĆ MIEJSCE DOPIERO PO UZGODNIENIU Z P. INTENDENTKĄ LUB SEKRETARIATEM SZKOŁY.
Rezygnację z żywienia w następnym miesiącu należy zgłosić do intendenta najpóźniej do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, którego rezygnacja dotyczy.
DOKUMENTY DO POBRANIA:
REGULAMIN KORZYSTANIA ZE STOŁÓWKI SZKOLNEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 17 W GDYNI
Do pobrania poniżej: