Drodzy rodzice/ opiekunowie

 

obiady luty 2022 r 

z powodu lekcji zdalnych klasy V-VIII nie płacą za obiady !!!

grupA”0″  oraz  klasy  (  I-IV  ) kwota wpłaty 40 zł. ( 10 dni ).

 

termin wpłat za obiady w lutym: ( 26-28 stycznia  ) !!!

 

 

rozliczenie za styczeń !!!

należność z tytułu niewykorzystanych obiadów w styczniu będzie zwrócona do końca stycznia na państwa konto !!!

 

 

 

DRODZY RODZICE / OPIEKUNOWIE

OD KWIETNIA  BIEŻĄCEGO ROKU ROZLICZENIAMI PŁATNOŚCI ZA OBIADY ZAJMUJE SIĘ CUPSZ  (  Centrum Usług dla Przedszkoli i Szkół ).

WPŁATY MOŻEMY PRZYJMOWAĆ TYLKO DO KOŃCA MIESIĄCA  POPRZEDZAJĄCEGO MIESIĄC OBIADOWY !!!

( WYJĄTEK STANOWI STYCZEŃ I WRZESIEŃ, W TYCH MIESIĄCACH WPŁATY UISZCZAMY NA POCZĄTKU MIESIĄCA. )

 

 

PRZELEW NA RACHUNEK BANKOWY

nr konta: 69 1440 1026 0000 0000 1253 2927

 w tytule koniecznie podajemy: imię i nazwisko dziecka, aktualna klasa

 

ODPISY  MOŻNA  ZGŁASZAĆ BEZPOŚREDNIO NA E-MAIL DO INTENDENTKI:

e.buliczak@sp17.eu

 

W PRZYPADKU WYJŚĆ I WYCIECZEK JEDNODNIOWYCH CAŁEJ KLASY,  PROSZĘ  ZGŁASZAĆ ODPISY  INDYWIDUALNIE W DNIU POPRZEDZAJĄCYM  NIEOBECNOŚĆ.

 

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, prosimy o kontakt  z sekretariatem szkoły.

e-mail: sekretariat@sp17.edu.gdynia.pl, sekretariat@sp17.eu

tel. 58 620 89 78, 505 276 031

 

HARMONOGRAM WYDAWANIA OBIADÓW w roku szkolnym 2021/22

Informujemy, że harmonogram wydawania obiadów, może  ulec jeszcze zmianie.

Stołówka w roku szkolnym 2021/2022

  1. Cena: 1 obiadu (dwudaniowego z napojem) – 4,00 zł

  2. Termin płatności: wg HARMONOGRAM WPŁAT ZA OBIADY

W przypadku nieobecności dziecka na obiedzie np.: choroba, wycieczka itp., w celu dokonania odpisu należy zgłosić ten fakt telefonicznie (58 620-89-78), sms-em (tel. 505-276-031) lub mailowo (sekretariat@sp17.edu.gdynia.pl) w dniu poprzedzającym nieobecność dziecka  do godz. 14-tej. Odpisy zgłaszane po tej godzinie lub w dniu wystąpienia nieobecności, nie będą honorowane. Odpisy zgłoszone będą rozliczane przy kolejnej płatności. NIE WOLNO ROBIĆ TZW. ODPISÓW BIEŻĄCYCH, A WSZELKIE ODLICZENIA MOGĄ MIEĆ MIEJSCE DOPIERO PO UZGODNIENIU  Z P. INTENDENTKĄ LUB SEKRETARIATEM SZKOŁY.

Rezygnację z żywienia w następnym miesiącu należy zgłosić do intendenta najpóźniej do ostatniego dnia  miesiąca poprzedzającego miesiąc, którego rezygnacja dotyczy.

DOKUMENTY DO POBRANIA :

 REGULAMIN KORZYSTANIA ZE STOŁÓWKI SZKOLNEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 17 W GDYNI

HARMONOGRAM WPŁAT ZA OBIADY

jadłospis 17.01.2022 r.- 21.01.2022 r.

 

PONIEDZIAŁEK 17.01.2022

ZUPA DYNIOWA – 300 ml

MAKARON Z SOSEM BOLOŃSKIM – 200 g

KOMPOT ŚLIWKOWY– 200 ml

alergeny* gluten, laktoza, seler

 

WTOREK 18.01.2022

ZUPA GROCHOWA – 300 ml

KASZA BULGUR – 180 g

PIERŚ Z INDYKA Z WARZYWAMI- 200 g

LEMONIADA– 200 ml

alergeny* gluten, laktoza, seler

 

ŚRODA 19.01.2022

ZUPA BROKUŁOWA – 300 ml

ŁAZANKI Z KAPUSTĄ I KIEŁBASKĄ– 200 g

HERBATA MIĘTOWA – 200 ml

alergeny* gluten, laktoza, seler

 

CZWARTEK 20.01.2022

ZUPA PIECZARKOWA – 300 ml

KASZA JĘCZMIENNA – 180 g

BITKI W SOSIE – 90 g. 70 ml sos

SURÓWKA Z KISZONEGO OGÓRKA, PAPRYKI I CEBULKI– 100 g

KISIEL POMARAŃCZOWY – 200 ml

alergeny*gluten, laktoza, seler

 

PIĄTEK 21.01.2022

ZUPA KOPERKOWA Z RYŻEM- 300 ml

ZIEMNIAKI -180 g

FILET Z DORSZA PANIEROWANY – 90 g

MARCHEWKA Z GROSZKIEM – 100 g

NAPÓJ MALINOWY Z CYTRYNĄ – 200 ml

alergeny*gluten, laktoza, seler, jaja